29/1/07

MÚSICA

Escoltem la cançó de Louis Armstrong: 'What a wonderful world'

what a wonderful ...
'What a Wonderful World' de Louis Armstrong

I see trees of green, red roses too
I see them bloom for me and you
And I think to myself, what a wonderful world.

I see skies of blue and clouds of white
The bright blessed day, the dark sacred night
And I think to myself, what a wonderful world.

The colours of the rainbow so pretty in the sky
Are also on the faces of people going by
I see friends shaking hands, saying How do you do
They're really saying I love you.

I hear babies crying, I watch them grow
They'll learn much more than I'll never know
And I think to myself, what a wonderful world
Yes, I think to myself, what a wonderful world.

6 comentarios:

Anónimo dijo...

hola Ingrid ja estas dormint???? jo encara no ,t'agrada el comentari que t'he fet al cole llegeix-lo sius plau t'agardará molt perquè es per tronchar-se de riure ahhhhhahaaahhhhh
saps qui sóc???
dons la teva alumna la Lorena de 5è B deuuuuuuuuuu bona nit t'estimo molt i no vull que t'en vagis d'aquest classe et trobaré a faltar moltíssim i ploraré molt

Anónimo dijo...

L’ADEU DE L’INGRID

El dia en que marxis,
serà el més trist,
per a 5é i l’escola
ens faltarà un gran lloc.

Aquest lloc és a l’escola
de Riells buida d’ensenyament,
falta algú exclamarem
dia i nit per tu Ingrid.

Tota cosa bona comença
i també acaba,
del que parlem és de l’Ingird
única al món.

Alba Trillo.

Anónimo dijo...

Hola nens/es de 5è, una vegada més demostreu amb els vostres comentaris quan carinyosos i agraits sou; suposo que l'Ingrid deu estar orgullosa de vosaltres.
Felicitats Ingrid, m'ha agradat molt aquesta pàgina on tothom pot aportar els seu petit granet de sorra. Segueix aixì.
Núria.

Anónimo dijo...

ENRIC
Hola hem dic Enric I tinc deu anys, vaig a la classe de 5Eb.
La meva professora es la Ingrid, a mi m’agrada ella perquè es porta molt be amb nosaltres i fem molts treballs en grup.
Fa poc que estic aquí i m’ho passo bé perquè els meus companys són molts bons amb mi

FINS AVIAT

Anónimo dijo...

hola Ingrid lla falta menys per que t´envaixis :( llo mai est olbidare sempre et tindre al meu cor igual que tota la classe:)per cert he agafat un bar a breda que es de poligon per les fabriques es per si bens algun dia i aixi et faig una xocolata apa un petó molt fort :)

Anónimo dijo...

INGRID ESTIC MOLT CUNTENTA, E PUGUT POSAR M'USICA EN EL MEU BLOG, MA QUEDAT SUPER XULI I LU BO Q U E FET JO SULETA PERQUE EN PRINCIPI LA NOELIA MU TENIA Q EXPLICAR PERO COM QUE ES FEIA TARD E TINGUT Q MARXA I ARA ME POSAT I MA SORTIT SIUSPLAU MIRAL I POSA ALGUN COMENTARI DE COM TA SAMBLAT

PETONS JENNI