30/6/07

DINAR




Quin dinar... més especial !!









5 comentarios:

Anónimo dijo...

Ingrid aquell va ser genial.
ingrid ets la millor gracies per fer que cinque agi sigut un curs tan meravellos!!

Un petó de les teves alumnes noelia i estel.

Anónimo dijo...

Ingrid, aquell dinar va ser molt especial, vas fer de que una trista despedida es fes molt divertida.
Espero que tingisun bon record de tots els regals que et vem fer per que ens recordis en un futur.
petons de la teva alumne Jenni

Anónimo dijo...

Hola Ingrid,
em va agradar molt aquell dia va ser molt divertit moltes gracies ets la meva professora preferida
adeu de la teva alumna Clara.

Testimem tots Ingrid

Clara

Anónimo dijo...

hola Ingrit
el dinar va ser espacial ,divertit i ple de regals pero no era gens aburrit, em va agradar molt i va ser la millor despedida que e fet mai .
Tots testimem i per mi tu estas en un troset del meu cor , molts petonets i una abraçada molt forta de la teva alumna clara.

Anónimo dijo...

HOLA INGRID,
AQUELL DINAR VA SER MOLT GUAY I AQUELLS REGALS VAN SER XULOSPERO EM VA AGRADAR MOLT PERQUE AS SIGUT UNA GRAN GRAN GRAN ... PROFESORA I AMIGUA PER AMI GRACIES .
CLARA